skrev detta härromdagen!

Nu bor man hos Sofie tills mitten på nästa vecka då :D Andreas den jäkeln är ju och lever livet i Thailand!

I onsdags va tandläkaren ut till Larsa och kikade på våra pållars tänder.. både Pärla och Nitro hade foderlagring mellan ett par tänder.. dock värre för Pärla som är äldre så hon skulle kollas upp om 2 månader igen :/ Och som vanligt HATAR jag när dom ger Pärla lugnande.. hon ramlade och va helt borta.. nästa gång tänker jag säga till att hon är en liten dam i stor förpackning ;)

Åkte och storhandlade med Sofie på kvällen så vi skulle ha mat till hela veckan.. och det va ju kanon ända fram tills igår då Sofie skulle börja med kvällsmaten innan jag kom hem och hittade mjölbaggar!! Usch äckligt!!

Igår va jag till frissan oxå.. mycket skönt att få av lite hår igen ;) Sen vart det besöka stenmans och fixa Pärla sen "hem". Johnny skrev och tyckte att jag skulle med på quizen, men jag va lite seg så jag tog halv 11 bussen ner på stan :P Hade grymt kul iaf :) Har inte haft så kul på krogen på lääänge.. Johnny skjutsade hit mig, men jag hamnade någon annanstans ;P Vaknade 8 och gick hit.. ungen hade klockan på 12 och jag skulle ju på arbetsförmedlingen mellan 10 och 12 så jag va helt säker på att klockan va typ 12 när den bara va 8 :P hur trött som helst är jag nu.. ska snart ta mig ner på stan och jobbchansen skiten jag måste gå på.

Kommentarer
Postat av: Emma

nu har du nog missat berätta nånting fölr ma hör ja? _;P

2010-02-21 @ 11:08:05
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, tror du det? ;) hoppas vi får sitta brevid varandra idag!

2010-02-21 @ 13:00:06
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0