Ännu en fredag..

Idag/igår är jag extra glad för att jag har Sanna, som bryr sig i ur och skur! Även fast hon tror(fortfarande?) att jag har gjort nå hemskt som jag aldrig i världshistorien skulle göra!! Och Sarah då! Charlotta som, även fast jag inte kännt henne så länge, verkligen bryr sig! Hon betyder verkligen jätte mycket för mig! Det gör Sanna oxå!! Sofie, som är the one and only! Malin som går till Slick 2 sek. för min skull!! Och Tony, som är den bästa killkompis man kan ha! Finns många fler oxå, men det är dom som har fått mig att må bra just idag!!

Nog om det. Åkte och festade med Ulf och hans kompis idag ;) sen gick jag upp till Natalia och Johanna. Sen kom Annica oxå och sen åkte jag till Sanna och Sarah och sen och sen och sen.. närå, men sen gick jag till slick. Hade väl okej kul. Träffade lite olika folk :) Åkte med Tony och hans kompis till Max sen och sen fick jag skjuts hem :)



Saknar en person extra mycket idag. Eller det har jag gjort hela veckan. Åsså kommer låten som påminner mest om den personen på spotify precis nu oxå!! Vill tillbaka ett år!!!! Eller igentligen inte, för det finns igentligen inget jag skulle vilja ha ogjort.. jag kan se tillbaka på tiden med dig med ett leende på läpparna! Finns ingen som skulle ta mig lika bra som du!! OJ, det lät helt fel.. Jag menar som jag betett mig mot dej och du tolererar mig som du gör..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0