Bla.. och lite till :P

Så, nu är man äntligen hemma igen. Så förbannat kallt ute och jag är förskyld som en ko! Och jag ska få mat ikväll :D Niiiice.

Va med hem till good charlotte idag igen :) mycket trevligt! Älskar att umgås med henne.. då bara är man. Och lilla Martha och lille Vickis är ju dom gulligaste ungarna i världshistorien!

Bra igår då när Charlotta försöker intala mig dom rätta sakerna och det är exakt dom rätta igentligen och jag vill att jag bara ska kunna skita i känslorna för jag VET att det inte kommer bli som jag vill. Skulle jag kunna ha allt hon säger inprogrammerat i huvet skulle jag inte kunna skjuta undan det rätta, som jag gör automatiskt. Sen skjuter Sanna ändå på det automatiska på kvällen ;P svårt att förklara rätt och jag vill inte heller att ni ska förstå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0