Once and again..

Dååålig uppdatering nu, men jag tänker inte vara inne på min dator föräns jag får virusskyddet som aldrig kommer :p Sitter hos Lina nu.. helgen har sett ut så att jag i fredags åkte till Gusten på fest. Va trevligt, men kanske liiite för mycket folk. Gick sen på slick. Tillslut kom Natalia och Johanna oxå :) hade grymt trevligt. Jag och Johnny gick till subway ett tag innan dom stängde, men det va inge vidare.. känner ju ingen smak ändå :p
 
Sen efter lika lång tid som det alltid tar för Johanna och Natalia att komma ut från krogen(haha!), så gick vi till donken så Johanna fick köpa mat.. svinkallt ute. Skulle på efterfest hos Joel, men så blev det inte. Jag åkte med Johanna hem och Natalia GICK hem.. Hemma hos Johanna satt Dennis och Max och spelade tv-spel och drack öl. Johanna däckade, Dennis lika så, så det va bara att lägga sig och sova :)


(Meningen med dom här bilderna va att visa Gust med typ 12 brudar från början innan fler kom ;) men fick inte med alla ändå :p Glömde sen att ta bilder :/)

På "morgonen" skulle Johanna ta bilen till söderhamn, men den startade inte så Dennis skjutsade till tågstationen. Åkte hem och åt, tog ett bad, fixade lite med bilderna på datorn och gjorde mig klar. Åkte till Linda och lilla Lilly och käkade tacos med dom, Fanny och Sofie. Hade varit gott om jag hade känt någon smak ;p

Sen åkte jag till Lina och Evelina :) Sen kom Anna och Emma oxå. Haha, om jag ändå kunde få lägga upp det jag filmade på Lina ;D hahahahah! FylloLina ;D Sen gick vi från brynäs till old saints.. skiiiit kallt! Satt där ett tag och sen gick vi till rockbaren.. nää jag gillar verkligen inte rockbaren.

Gick i förväg till donken för att träffa Tony. Sen ringde Lina så stod dom vid bussen så jag gick dit åsså åkte jag med Lina hem :) Hoppade av vid forsbybadet så hämtade Linas pappa oss där ;) Vaknade för ca en timme sen :D

Nä nu har Lina duschat klart och jag ska snart med bussen hem :)

Skrev det tidigare idag.





<3<3<3<3<3<3

Hit me like a ray of sun
Burning through my darkest night
You're the only one that I want
Think I'm addicted to your light

I swore I'd never fall again
But this don't even feel like falling
Gravity can't forget
To pull me back to the ground again

Feels like I've been awakened
Every rule I had you breakin'
The risk that I'm takin'
I'm never gonna shut you out

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace

You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away

Kommentarer
Postat av: Anonym

yes diggar upd!! :)

2010-01-11 @ 13:04:39
Postat av: Elin

Vet inte vem som diggar, men nu jäklar ;D

2010-01-11 @ 19:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0