"När jag blir stor.."

Vill kolla på Twilight, vill sova tidigt, men kan inte. För många tankar. Vad vill jag göra? vad vill jag bli? skulle jag klara av det? skulle jag kunna lämna allt det jag har här och flytta?

Jag har några saker jag är intresserad av. Hoppas jag blir klokare efter mötet med studievägledaren på torsdag.

Förskolelärare: Jag tycker om att jobba med barn och att hitta på olika saker om dagarna, men jag kan oxå bli grymt lättirreterad när det gäller barn som är dryga.

(btw, så kul som man haft på kurserna förr kommer det aldrig mer att bli. Då hade jag kul med eleverna, men nu SKA det vara si och så.. Du kanske är min "chef" nu, men du kommer aldrig att bli min ledare!)

Genetik och genteknik: Är sjukt intresserad av det, men vad ska man läsa då och vad kan man bli??
Fick iaf VG på hela Naturkunskap B(komvux).. hade fått MVG om jag hade snackat mer på lektionerna. På proven hade jag i princip alla rätt. Och jag har aldrig varit nå för skolan. Aldrig siktat högre än G..

Skådespeleri: Har älskat att hitta på nå kul framför filmkameran och spela teater så länge jag kan minnas, men vad ska man gå? och skulle jag verkligen klara av det?
Ända jag har :P Inte låten som ska vara till igentligen..

Va nå mer som jag inte kan komma på nu oxå..

Vad jag vet är att jag måste göra något av mitt liv NU!!

Kan ni som läser skriva vad ni tror jag skulle passa som, snäääälla??

Kommentarer
Postat av: sanna

känner igen pressen.



JAG tror lätt att det är värt att lämna "allt" man har här för att flytta och kunna utbilda sig till något man vill/ börja om lite och allt vad det innebär. allt det viktiga kommer ändå var kvar när du kommer tillbaka :) också finns det ju telefon så mamma kan du ju ringa till varje dag ;)

2010-01-19 @ 12:59:26
Postat av: Anonym

Utav dom saker du är intresserad av så ska du solklart välja att jobba med barn. Dom andra sakerna är det redan försent eller så har du inte betygen, plus att det är inte spec. svårt att bli fröken! Satsa på de!

2010-01-19 @ 17:54:47
Postat av: n

Solklart välja att jobba med barn för att det är för sent att satsa på något annat?

Jag kan verkligen inte hålla med där.. Varför nöja sig med något medelmåttligt bara för att man blivit lite äldre?



Nej, det kan aldrig bli för sent att följa sina drömmar.......

2010-01-20 @ 10:19:36
Postat av: kim

skådespelare :)

2010-01-20 @ 14:12:37
Postat av: Elin

Sanna: Ja men eller hur! man kan ju inte bara sitta här i Gävle hela livet. Så är 99% säker på att jag följer med Malin till London iaf :)



Anonym: Håller med n jag..



n: Solklart svar! ;)



Kim: Ja vi snackade ju idag ju :P

2010-01-20 @ 19:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0