Lördags/Söndags

I lördags gjorde jag mig klar med Sanna och sen drog vi till ponnytrav galan.. besviken på maten(massa kött, som rostbiff, och potatissallad.. det brukar alltid vara tacos så jag sa aldrig till om att Emma är veg. och Sanna glutenintolerant) och ganska fjantig gala igentligen, men härligt sällskap! Kändes som om jag redan hade börjat dricka ;D
Stina och Emma :)
Sanna!
Gina, haha!

Sen drog jag vidare till Fannys födelsedagskalas.. mycket trevligt! Va jag, Sofie, Linda, Jenny och Fanny så klart ;) Lekte lite lekar, dansade, sjöng och söp :) Sen när vi skulle till Heartbreak vart det bara jag, Sofie och Jenny.. det va synd, men det kommer ju fler tillfällen :) Fy vad kallt det va sen.. den långa vandringen till Brynäs! Käkade min Subway macka och Sofie sin hamburgare och pommes frites och sen sov ;)



Spelade lite Super Mario efter frukosten, sen fick jag sjuts till Hille för Sofie skulle på kalas där ändå :P Med mamma och Emma åkte jag ut till mormor och morfar och käkade semla å spelade kort :)

Kommentarer
Postat av: emma

vem vann på kortspelet då!? ;)

2010-01-31 @ 16:33:06
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Elin

bläbläblä

2010-01-31 @ 16:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0