städa, tvätta, färga håret = flexibel ;9

Vart tvungen att börja färga håret nu.. men då är ju frågan när jag ska hinna med slingorna!? Kom ju på att jag jobbar på fredan mellan halv 12 och 3 typ så hinna med nå slingor hos Sofie är bara att glömma. Och hur ska jag hinna med mötet kl 11?! nu körde allt ihop sig helt plötsligt..

I övrigt håller jag på och tvättar och städar. Måste få lite ordning här. Just nu går det inte äns att komma in. och alla kläder ligger i en hög. Hur ska jag då veta vad jag ska ha på mig?! Allt annat jag har ligger på alla andra ställen så jag får sova på en liten fläck typ :P

Och palla all reklam på spotify då! Ingen städkänsla då eller.. nä nu måste jag gå och tvätta ur färgen!


Kommentarer
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Vad fin din blogg har blivit Elin :D

2010-01-14 @ 19:56:48
URL: http://weris.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, tack jag tycker den är fuul :P Emma som fixat ;P haha!

2010-01-14 @ 20:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0