Torsdag, vad veckorna går fort!

Inte blev man klokare av studievägledningen heller. Gav absolut ingenting. Åkte ut till Åbyggeby efter det iaf och spenderade 4 timmar med Charlotta och hennes barn :)

Tänkte ladda upp bilder, men på den här störda datorn går det ju inte att ha internet i samtidigt som jag ska få över bilderna från kameran :@

Sen åkte jag iaf och underhöll Natalia lite ;) och sen mamma och tillsist och hämtade pappa :P

Nu tror Sofie att jag dog oxå för att jag inte svarar på hennes sms ;P Hmm.. undra hur man ska plannera dagen imorgon då.. måste iaf till arbetsförmedlingen på jobbchansen :/ sen Pärla, hjälpa Sofie och hitta nå nycklar i Hille?, GÅ till Åbyggeby? hmm..





See somehow I can't forget you!

No matter how hard it is I'll be fine without you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0