Början av veckan..

I måndags morse ringe Charlotta, som hade en kompis på besök, och undrade när jag skulle ut till stallet för dom va där och behövde hjälp med en häst när barnen skulle rida. Så det va bara att klä på sig och ta nästa buss :) fuskade lite från stan och lånade pappas bil :P

Sen följde jag med hem till Charlotta och medans dom vuxna lagade mat satt jag på golvet och lekte med Viktor, Jesper(5 år) och Martha ;) Sen blev det mat och sånt i några timmar och jag fick sitta med gosviktor i knät så gott som hela tiden :D
Viktor härrom veckan ;D

Hade kurs på kvällen och den gick fin fint.. lite störande när inget är som det brukar! Tycker det va mer ordning förr jag..

I tisdags va det möte med Camilla(nya ungdomsansvarige) och Thommy(travbanechef). Sades bara saker man redan vet och som vi sendan förr vet att travskolan strävar efter.. men det va väl bra! Dåligt dock att jag får reda på att Gina inte ska jobba på kvällen dagen innan, men Gina själv får reda på det 10 min innan hon ska börja!!!!!!

Kommentarer
Postat av: emma

ah de va dåligt och de är mkt som varit dåligt/blivit. men nu tkr ja end att de börjar ´bli bra

2010-01-31 @ 16:29:48
Postat av: Elin

tykcer bara att det blir sämre jag..

2010-01-31 @ 16:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0