Min lilla Pärla..

Kom precis på att jag inte har nå nya bilder alls på henne.. Emma har alla och henne får man aldrig nå av..



Bäbis och jag skulle ju satsa på monté ;P Lite sorgligt att man har ridit sitt sista montélopp på russ.. gjorde det redan 2004 men sen har man ju alltid kunnat ha gått ner i vikt för å rida Pärla men nu är det 100% säkert att det inte går mer :P

Galningen några meter innan hon skenar och slår som en tok!

Ridtur ner till sandtaget en höst. underbart!

konstigt nog va det kul att bli tolkad, tolkas eller vad man säger :P

Hoppa kan man oxå bara man vill ;)

och man kan visa sin lugna sida på banan :)

sötnos!

Ibland kan man leka "my little pony" :P

Mätningsdags

Bäbis!

Fattar inte hur man kan tycka att ridbanan är sååå tråkig vad man än gör där :P

Med för mycket energi får man springa av sig lite utan vagn först :P
<3

Kommentarer
Postat av: natalia

Kul att se att du uppdaterar :)

2010-07-15 @ 19:55:23
Postat av: Elin

Ja och vad bra att du blir nöjd ;)

2010-07-16 @ 11:29:09
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: sana

jag blir ockaå nöjd!

2010-07-17 @ 11:02:17
Postat av: Emma

håller med ovanstående talare! ;)

2010-07-17 @ 11:21:55
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0