Uppdatering ;)

Okej nu måste jag skärpa mig med uppdateringen här..

Har haft underbara dagar den senaste tiden. Tillochmed att uträtta ärenden har varit skönt :) otroligt skönt att inte vara lika trött som jag va i början.. vad har jag gjort på sistone då?

Pärla har åkt på betäckning hos Stig-helmer och Dotte har åkt till Dollman :) I förrgår va jag ut till Sofie i forsbacka och sola, bada och åkte gummibåt. Förra veckan gjorde vi samma sak. Vi hade sån tur för vi ville ha gummibåtar ut dit så jag skulle åka förbi rusta å kolla om dom hade åsså hade dom på rea tillochmed :D

Läskigt för det blåste som sjutton(när vi va små åkte vi ut i en gummibåt där, fast vi inte fick för Kenta för det va för mycket vågor, och då åkte vi iväg åt samma håll som blåsten men fick som tur var tag i en boj längre bort så satt vi där tills nån såg oss :P) men nu gick det bättre att ro emot ;) vi satte fast oss i en boj och bara låg där i solen och i vågorna i flera timmar.. underbart! gjorde samma sak i förrgår fast då blåste det inte lika mkt.

Igår va jag med Johanna till Harnäs. Va skönt och mycket folk :) Och jäkla skitfågel som sket på mitt ben och handduk :@ va helt gult och äckligt.. såg ut som curry :P Snacka om att jag va trött på kvällen.. och varje dag jag har varit ute i solen mycket får jag sån enorm huvudvärk på kvällen :( men liiite brun har jag blivit iaf :)

Längtar tills den tredje!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0