A neverending dream..

Alltså seriöst! Igentligen kan jag bara säga som cascada fast,

"A neverending dream a dream of you
I believe I received a sign of you
tonight I want to hide my feelings too
as you do when I want to be with you"


skulle kunna göra historien såå mkt längre, men dom där orden, den texten säger exakt vad jag ändå kommer att komma fram till!

Skjutsade mormor och morfar till hälsocentralen imorse.. tog 2 timmar.. sen åkte jag ut till byn och hämtade syster så vi kunde åka och köpa Max :P sen va mamma snäll och skulle skjutsa mig till Andersberg när hon slutade, men vi fick punka på motorvägen :P Magnus fick komma till undsättning.. tog ett bad och tog det lugnt sen tills jag tog 8 bussen till Emelie. Tog det lugnt och gjorde oss helt klara hos henne oxå och sen drog vi till Gust.

Har inte på 100 år känt mig så dum. Alltså vad fan har jag gjort dej nu???!! du är inte äns mänsklig du!! Skulle inte byta liv med dig för allt i världen..

sen gick vi till Slick. Kul eller inte? dansade massa och hade ju fin utsikt.. sen gick vi, jag och köpte cigg och Emelie hem.

Varför inte IGNORERA mig??!! Så jäkla svårt är det inte. Jag får bara syk på hur du sykar mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0