Lite uppdatering igen då :P

Jobb på travet strax, då det är v75 idag. Hoppas jag får sitta på nå kul ställe där tiden går fort.. kan inte bestämma mig om jag bara ska ha mascara eller om jag ska ha kajal oxå :P inte så ofta man sminkar sig nu för tiden ;) eftersom vi ska på 50 årsfest efter.. måste dock hem och byta om innan.. kan ju inte gå på kalas i mjukisar :P

Tog tag i att fixa allt i lägenheten igår(som jag kan) så nu är det bara några hyllor och speglar som ska upp.. tog i princip hela dagen och kroppen mådde ju inte toppen efter men lätt värt det :)

Håller på och ska packa en väska till bb oxå. Jag tror jag vet vad han ska ha på sig när vi åker hem :) ska ta kort och lägga upp när jag orkar :P Lite jobbigt att fråga mamma(eftersom man inte vet hur stor han blir så har jag en uppsättning stl 50 och en 56) som bara gör det värre med att påstå att jag och Emma va så stora att vi knappt kunde ha stl 62(vilket är 2-4 månader storlek!!).

I torsdags va jag och Sofie på föräldraträff. Insåg först då att det är ju hur kort som helst kvar. Bf är ju +/- 2 veckor så om 4 veckor och 4 dagar - 8 veckor och 4 dagar kommer det förmodligen att ske.. hur nervöst som helst. Men får ta en sak i taget för just nu längtar jag till att få julpynta, slå in julklappar och fira julafton. Så det så.

Va med Emma på Saw 3D i lördags.. helt fel att gå.. såg hur många som helst man känner och det är ju hur pinsamt som helst. Filmen va ju en man kunde stå över oxå. Va skit rädd att jag skulle svimma :P och den lilla levde om i princip hela filmen så jag tror inte han gillade den heller ;P


Kommentarer
Postat av: Malin

Nu är det inte alls lång kvar tills bebisarna kommer :) Jag har bara 10 dagar kvar men jag hoppas den lilla kommer vilken dag som helst :)

2010-11-15 @ 13:59:56
URL: http://jennymalinvicktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0