Höst!

Har inte haft ork, lust eller nått till att uppdatera men nu gör jag det ändå :P

Fy sjutton vad jag har blivit tjock alltså.. skulle köpa jacka igår så åkte ut till valbo med mamma.. jag vill ha en kort everest jacka(som min bruna). Fanns tillochmed med halv priset. Provade storlek 42 men nä gick inte igen. så fanns det killstorlekar där oxå.. M(som är as stor och 2 m för lång i armar) gick igen men kommer inte kunna ha mer än kanske 2 veckor till :/

Slutade iaf med att jag köpte en röd till nästa år i stället ;p

Fick foglossning förra veckan, men det gick över efter ett par dagar som tur va.. annars hade jag nog inte överlevt.

Nu måste jag diska lite innan jag ska sno mammas bil.. ska knäppa lite kort när jag kommer hem igen så jag kan lägga upp när jag orkar :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja dem sista veckorna drar man iväg. Jag kan ha min jacka än, men tror inte den går igen om 2 veckor heller. Vill ju inte kosta på mig en ny heller:/ Får väl se vad jag gör. Ja nu längtar jag efter bilder :)

2010-10-07 @ 12:56:07
URL: http://jennymalinvicktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0