Lägenheten!

Dagarna bara flyger förbi ändå trodde jag det skulle bli torsdag idag när jag somnade igår kväll.. va häromdagen och shoppade på Ikea. Sofie och Emma följde med. Blev en full vagn från lagret och en överfull från övriga ikea ;P

Simba va till vetrinären samma dag för hälsokontroll(skulle ha rakats för alla sina knutar, men dom hann jag få bort precis allt innan ;) ) han hade blåsljud på hjärtat åsså fick han en ny tid för att ta bort tandsten :) Va lite kul att han hade kvar sitt patientkort där, haha! Senast han va dit va för 10 år sen :P
(Goskatten i mars)

Annars har jag väl försökt få ordning här.. + kurs 2 gånger denna vecka. Dock kan jag inte sova här än då jag varken har fått hit säng eller soffa..

Tog lite bilder med webcamen ;) Observera att det är mycket kvar att göra.. tänkte bara visa hur lägenheten ser ut :) Är en aning stort, men det kan nog behövas sen.


Badrummet. Va typ alldeles för ljust :P




Lite olika vinklar från sovrummet. Tvätthög på sista :P

Vardagsrummet. Tror det kom med ett spöke på ena bilden :P

Balkongen.

Hallen.

Köket.


Kommentarer
Postat av: Emma

de blir ju bra :)

2010-09-03 @ 18:18:45
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Anonym

det blir verkligen bra!



fast på bilden där man ser två hyllor, en lampa och någon rosa filt ser det ut som värsta lodis lägenheten haha :D vi får se till att hämta soffan, köpa en säng så du kan flytta dit och fåre klart! :)

2010-09-03 @ 21:39:22
Postat av: Malin

Ja men den lägenheten blir ju bra :) Kommer och hälsar på när jag kommer hem :)

2010-09-04 @ 11:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0