<3

Kan inte få nog av att säga hur mycket jag älskar min underbaraste Ludvig i världen!! Kan man få ett finare barn?! Nä!! Skulle inte byta han för allt i världen! och jag vill att han ska få allt som alla andra barn får trots att jag är ensam med honom.. fast mest av allt vill jag att han ska få träffa sin pappa. Jag tror att speciellt eftersom han är kille behöver han honom extra mycket..

Idag kommer jag att få göra av med resten av pengarna(om det äns räcker) på kontot. Så får boka av tandläkaren den 23.. känns piss! Ska försöka att inte tänka på det och bara ha kul idag. Kan inte skriva vad jag ska göra OM hon skulle läsa här.. :D


Kommentarer
Postat av: sanna

sötaste snällaste underbaraste killen i hela världen. vi lär ses nåndag så jag får pussa lite på han!!! :)

2011-08-12 @ 14:22:15
Postat av: B-M

Ludde är helt underbar.Goast i hela världen juh :) Om hans pappa kunde förstå vad han går miste om och vilken charmig,fin o go´son han har !Och resten av hans familj också som inte får en chans att välja själv om dom vill träffa honom eller:(

2011-08-15 @ 13:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0