Trött!!

Gick för en gångs skull och la mig tidigt igår. knäppte av lyset kvart i 10. vid 20 i 5 tyckte Ludvig att det va lekdags så han satte sig i sängen och lekte så fick(som alla andra nätter) lägga han ner och stoppa i nappen så somnar han direkt. Det går inte att lägga sig för tidigt alltså! Min hjärna tyckte ju då att det va dags att gå upp så somna om va ju lönlöst! Så nu sitter man här och Ludvig sover så skönt så..

Va ju firma/skörde fest ute i byn i lördags. Va trevligt. Man kan läsa om den mer på emmasaracaroline.blogg.se/nitro eller iaf se ett par bilder hur folk blir hämtad av Emma när hon fått ett par cidrar i sej ;)

Va till försäkringskassan igår för att säga till att jag har jobbat ett par dagar och ska jobba ett par dagar till denna månad. Går ju inte att gå in där alltså....... sen va jag, mamma och Luddis förbi barnenhus och tur va väl det. Hitta en vagn åt Ludvig så va bara att åka hem och föra över allt jag äger och har till kontot. Så nu har Ludvig en sittvagn. En emmaljunga city cross, grå. Det va den som står framme så folk provar så 1.500 billigare :) Va nog meningen att vi skulle dit igår! :) Lägger ut bild sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0