I'm back!!

Nu va det typ eeevigheter sen jag skrev nått här. Kom på vad jag ska göra i framtiden igår och det kändes bra, men så pratar man med negativa mamma så känns det piss igen.. så här är det, när jag festar massa gnälls det över det, när jag röker så gnälls det över det och när jag vill göra nått av mitt liv gnälls det över det.. känns som mina föräldrar hade en plan för mig sen jag va liten: Vara inne hela dagarna och kolla på tv, inkomsten ska hon få genom att hon skaffar jobb på ica och jobbar där resten av sitt liv. Nej tack!

Ludvig verkar just nu inte finna någon ro till att sova.. fast han lyssnar på Pippi Långstrump ;) hör hur han ligger och svär där inne.. ropar på pappa gör han oxå "papapapapa". Tror inte han nöjer sig med mamma längre ;)

Nu ska jag nog ta och ladda upp lite bilder på min underbara, sötaste, snyggaste, finaste, snällaste lilla bebis. Som inte är så liten längre.. 6,5 månader med 3 tänder, kan snart sitta utan att ramla nå, kan snart krypa för han ställer sig i krypställning och äter vanlig mat+gröt(bara ett ersättningsmål är kvar)!!


Den bjuder jag på säger han!

Kommentarer
Postat av: sanna

goungen!!! :D fast det ser inte ut som han på bilden haha

2011-07-16 @ 12:13:05
Postat av: Elin

Sötast!! Jo men vist ser man det är han allte ;)

2011-07-18 @ 09:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0