Dagen :)

Snart ska jag gå och sova för jag ska upp och jobba imorgon. Sitter vid Stoffes dator eftersom internet inte funkar i mitt rum :/ har laddat över bilderna sedan i fredags :) Haha, hade lite fula bilder på Stoffe sedan imorse också men dom kan jag inte ladda upp :p

Idag blev jag i alla fall överbjuden till mamma på mat, och vad för mat? jo tacos :) och kladdkaka då ;) Efter det åkte jag och min syster till våra pållar och matade dom. Sen drog vi till travet och körde med Gina och Iza.. Jag körde Limpan :) Stoffe, Gunnar och Chrilla kom dit och hälsade på småskitarna sedan dom ;D

Efter det åkte jag och Stoffe hem och åt vad? Jo tacos ;D haha! Sen har jag bara tagit det lugnt.. ganska skönt faktiskt med tanke på hur mycket festande det har blivit dom senaste månaderna ;p

Aja nu måste jag gå och lägga mig om jag ska orka upp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0