FÖRKYLD :'(

Åååh, jag är förkyld!! :( Jäkla Stoffe och smitta ner en på en gång!! Jag som längtat så tills imorgon.. blir ju inge kul att ha ont i halsen och va as förkyld..

Igår körde jag min Pärla :) hon var jätte duktig<3 Sen hela kvällen dryga Stoffe med mig som vanligt.. sov inte många timmar inatt.. gick upp typ halv 7 för Ann skulle börja jobba 7 idag och det går 100 ggr fortare att åka med henne än att ta bussen till jobbet. Väl hemma satte jag mig vid tvn :p sen efter att Stoffe vaknade vid 12 så har dagen gått ut på att han har dryyyygat som vanligt :/ Vi va en sväng till time oxå :)

Nu sitter jag här.. Ann åkte nyss till maxi för att handla så vi kan göra mat :) när hon kommer tillbax ska jag försöka ta ork och åka till travet och göra klart och ge dom mat.


Kommentarer
Postat av: Emma

alltså seriöst. säg till han förfan! de märks inte att ni är "syskon".. :S

2008-08-29 @ 17:52:57
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: sanna

håller med emma

2008-08-30 @ 13:03:04
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0