Kärlek?

Säger som Sanna (nittonhundranitti.blogg.se) Jag vill inte ha något med kärlek mer att göra.. lr nått äns i närheten!! Det får en bara att gö störda saker och att må piss.. men det värsta är väl att det inte går att undvika :/

Helgen va STÖRD på alla sätt och vis.. Sanna och jag förstod varandra till 100% iaf.. men det vi förstod förstår vi oss inte på!! Nu kan jag inte prata för Sanna men jag anar att hon känner lika..

Hur tänker killar? lr tänker dom alls?

Kärlek Är Som Nikotin!!

Kommentarer
Postat av: sanna

DU KAN PRATA MED MIG?

eller kan du inte..? klump i magen

2008-08-20 @ 21:22:01
Postat av: Emma

Hejdu! Kul att du bloggar. Men om ja ska orka läsa så måste du skriva normalt! En blogg blir intressant och man orkar läsa OM bloggaren använder ett rent språk. Fullständiga ord osv.

Skriv inte lr, gö osv. De är skit drygt o läsa då!

2008-08-20 @ 22:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0