Lördag igen då..

tiden går så jäkla fort! Vaknade för kanske en timme sedan och nu sitter jag i vardagsrummet med Ann och Stoffe.

Igår hade jag fullt upp hela dagen typ.. gick i skolan mellan halv 9 och 10. Efter det åkte jag ner på stan och gick till banken, för att mitt kort har slutat fungera. Sen gick jag och boka klipptid och sen åkte jag upp till komvux igen och köpte böcker. Gick till Anns jobb och lånade hennes bil, åkte till mamma, till Pärla och red henne en snabbis och sen åkte jag till travet för jag och Marie skulle hämta pållarna från betet. Efter det åkte jag och hämta Ann och vi åkte hem. Jag fixade mig och sen åkte jag till Sofie.. lr Tomas då :)

Vi åt pizza.. jag, Sofie, Mia, Andreas, Tomas och några killar till.. Sen gick jag och hämta Sanna vid bussen :) Ja vad gjorde vi sen då? :p Efter ett tag kom iaf Sabina, Henke och några till och jag gick och mötte Maria :) Haha kul vare iaf.. men efter ett tag åkte Maria, jag och Sanna till en fest på stan, hos Emelie. Haha Emelie, Sofie och massa killar vare där och skit varmt ;) Sen gick vi tillbax till Tomas igen.. lr Maria gick hem för hon skulle upp och jobba idag.

Senare gick Sanna och jag till stan och åt cheeseburgare och satt.. haha vi såg nog allt när vi satt där ;) En kom fram till oss med en hundring och ville att vi skulle köpa 2 hamburgare till han från korvmojen lr va den heter.. för om han köpte själv så fick han inte betela för han ägde tydligen den :p för att vi gjorde det fick vi 20 kr, ett halvt packet cigg drygt och en tändare :p + att vi skulle få gratis hamburgare idag ;) haha!!

Kommer bilder senare ;)

Lite bilder då :p
Sofie :)Maria :)
Sofie, Sanna och jag ;)
Jag ;p
Några ;)

Har fler bilder på Bilddagboken, Eliiiiiin..

Kommentarer
Postat av: sanna

åh vad du kom på bättre ord än mig på korvmoj saken haha! och ja, vi såg nog ALLT igår :'D

2008-08-23 @ 15:15:05
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0