Sova kvar då :p

Efter en seg dag ska jag gå och försöka sova snart så man orkar upp till seglektion imorgon :)

Övriga planer för morgondagen är att gå ner på stan efter skolan och gå till banken, csn och tillbax till komvux och köpa skolböcker ;) sen ska jag till Pärla. Halv 4 ska jag vara på travet för då ska jag och Marie, säkert någon mer oxå, åka och hämta småpållarna från betet ;)

Sen åker jag nog till Sofie direkt känns det som eller förästen jag åker nog hem med Ann när hon slutar så fixar jag mig klar hemma för sen ska jag partaja hos någon Sofie känner på Brynäs :) men jag ska inte dricka så mycket, jag måste skärpa mig!! Jag ska vara helt normal :D

God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0