Frågor ;)

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Nej! Gärna kortare ;)
Skulle du vilja väga mer?
NEJ, mindre!
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Har ingen..
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Haha beror på vem, är han het så ja tack ;D
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nej, kan vänta tills imon ;)

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Nej

Kan du slicka dig på näsan?

inte det heller.

Kan du kolla i kors med ögonen?

Näe..

Kan dina föräldrar lita på dig?

Kan dom väl.

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Ja det tror jag.. är jag ensam så :p

Kan du vara på fest utan att dricka?

Kan kan jag väl men kanske inte vill ;)

Kan dina vänner lita på dig?

Ja det kan dom, oftast!!

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Har redan ;p

Kan du suga?
Haha, kan ja väl ;)

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Ja, kanske inte hittar nå :p

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Ja, borde jag ha gjort..

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Min mamma iaf.

Har du ett syskon?

Har Emma, Alex och Stoffe :)
Har du varit full den här månaden?

Om jag har!! :/

Har du någonsin haft sex med någon?

Ja då :)

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Antagligen

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Nejnej :p

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej
Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Hmm.. kmr inte ihåg :p

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Nej

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Nej

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Har jag väl..

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Om jag har ;)

Har du haft sex med mer än tre personer?

Kan man kanske säga..

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nej!


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Sofie! Som det känns kanske Emma och Sanna kan räknas dit oxå lite grann ;)

Vem älskar du?

Älskar vännerna och Pärla!!
Vem hade du senast sex med?

Han..

Vem vill du bli full med?

Sanna? ;)

Vem är den bästa artisten?
Just nu kanske Ashley Tisdale ;D

Vem pratade du senast i telefon med?

Pappa

Vem har du en liten crush i?

Hmm..
Vem är snyggast i världen?

Finns många!

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Familjen kanske?

Vem är snällast i världen?

Finns endel :p

Vem är din bästa kompis?

Samma som jag skrev tidigare kanske?:p
Vem vill du prata med?

Just nu, Sanna kanske..
Vem sov du med senast?

I samma säng? Han.. annars Sanna :p

Vem såg du full senast?

Hmm.. måste vart Gunnar :p

Vem vet allt om dig?

Sofie, Emma och Sanna kanske? tror dom vet allt ;)

Vem kysste du senast?

Han igen tror jag lr så vare Sanna kmr inte ihåg ordningen ;p

Vem kramade du senast?

Haha, Stoffe ;)

Vem kan berätta allt för dig?

Dom jag kan berätta allt för, kan berätta allt för mej!

Vem kan du berätta allt för?

Dom som vet allt om mej kanske?
Vem hatar du?
Dumt att hata.

--

Vad blir ditt namn baklänges?
Nile
Har du gjort en snöängel i år?
Nej
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

En dag, om man inte räknar när jag föddes ;)
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja, endel!
Tycker du att sengångare är söta?
vet inte..
Har du någon gång testat karate?

Ja, med skolan :p
Första sporten du gick på?
Konståkning :p
Minimorötter eller pommes frites?
Pommes frites
Vad längtar du mest till just nu?
Längtar inte till något speciellt..
Hur gammal har du tänkt bli?
Ingen aning?
Har du haft vattkoppor?
Ja, det tror jag iaf :p
Vad drömde du inatt?
Nå konstigt, kmr inte ihåg längre ;)
Vilken tv-serie är bäst?
Vänner och Desperate housewives äger ;D men finns många till som är skit bra :p
Vad åt du senast?
Max :p
Höga eller låga strumpor?
Låga.
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Mycket!
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
ibland.
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Rosa!
Bikini eller baddräkt?
Bikini!
Snyggaste läraren?
Hmm.. har inte haft nån snygg lärare tror jag ;)
Är du mörkrädd?
Ytterst sällan
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Jaaa ofc!
Riktig gran eller plastgran?
Plast :p
Tänt eller släckt när du ska sova?
Det ska vara mörkt!
Godaste drickan till frukosten?
Vet inte, är såå gott med grönt te hos Sofie.. men inte lika gott hemma ;p
Vill du bli president?
Nej.
Har du spelat tjej i en teater?
Borde jag ha gjort, men bara i teater i skolan :p
Duscha eller bada?

Duscha om man vill bli ren, bada om man vill slappna av och bli varm!
Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja, det har jag.
Hur tar du dig till jobbet?
Buss, oftast.
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Nej..
Sjunger du på toa?
Näe..
Vilken färg har din jacka?
Av dom ja använder en Brun, en svart och en rosa ;D
Använder du långkallingar?
Nej!
Är du höjdrädd?
Ja!
Vilket land vill du åka till?
USA!
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Stoffe?
Vad ska du göra NU?
Jag ska nog fortsätta svara på frågor..
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Nej, om det va han.. Ja, om det va Sanna ;p
Har du sett din bästa vän gråta?
Ja, gud ja!
Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Hmm.. AD droppar vet jag iaf ;)
Vad åt du senast?
Max..
Har du fått någon komplimang idag?
Haha, "Jag tycker om din mage" ;D haha, tar det som en komplimang ;p Fått fler oxå ;)
Har du varit med i en rättegång?
Nej.. bara kollat på :p
Är du polare med grannarna?

Nej!
Vilka språk talar din mamma?

Svenska!
Vilka länder har du bott i?
Sverige.
Senaste piercingen?
Naveln..
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I förrgår..
Gay?
Nej!
Har du däckat/spytt för att du druckit?

Oja, det har hänt kan jag säga :p
Har du äggat ngn?
äggat?
Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Nej
Suger det här?

Nej då :p
Har du varit på stranden?
Ja?
Har du haft en stalker?
Haha, oja!! ;p
Minns du din/dina musiklärares namn?
Ja just ja Mattias och han måste ha vart den snyggaste läraren oxå :p Asså av dom lärare jag haft :p
Hur bra är din syn?
Ganska bra tror jag.
Har du varit på ett party?
Ja!
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Nej, skulle inte våga de lr!
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
Jahaja, så trevligt. Varsågod att ta honom ;D
Har du varit utomlands?
Ja.
Har du sett din bästa vän naken?

Ja, massa gånger ;p
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Kommer inte ihåg mammas och pappas men det va nog det bästa ;D
Var är dina syskon just nu?
Emma är väl i stallet kanske? Stoffe i sätra och Alex hemma..
Vad var den senaste drömmen du minns?

Den jag drömde inatt, men jag har ju nyss glömt den :p
Vilken tid gick du upp i morse?
11 ;)
Vad ska du göra i helgen?
Hade tänkt ta det lugnt, men det blir festa för hela slanten igen ;D
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Vad säger Sofi om det då"
När va du riktigt sjuk senast?

Kommer inte ihåg..
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Ingen aning..
Vad finns i din bakficka?
Ingenting.
Har du färglinser?

Nej
Vad gjorde du kl 2 inatt?
sov.
Vad är det första du gör på morgonen?

Beror på.. oftast går på toa :p
Vad ska du göra efter det här?
det vill du inte veta.


Kommentarer
Postat av: emma

nu har ja läst mig igenom alla din dryga frågor! tråkskola ;(

2008-08-22 @ 09:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0