:)

Ja, nu har skolan börjat då. Jag läser Engelska B och Pedagogiskt ledarskap. Hade sååååå gärna viljat läsa Naturkunskap B igen!! Läste det förra hösten och jag säger bara ALLA borde läsa det på kumvux asså!!

På måndag börjar jag jobba igen oxå. Saknar dom små skitarna nu så det blir ju kul men efter bara en vecka kommer dom att ha gått mej på nerverna igen ;D en stor ska komma i helgen oxå..



Haha, bilden är från typ 2000. Emma, jag och Kim på 3 av småskitarna ;D

Red Pärla en bit idag, liiite feg hon asså.. inge kul alls!

Kommentarer
Postat av: sanna

du kan ju lära mig naturkunskap eftersom jag har IG i A kursen

2008-08-20 @ 20:22:40
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, ja det kan jag göra ;) men det är B kursen :p

2008-08-20 @ 20:33:03
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejdär! Jag ska ha stalltjänsten i heljen ;)

Förutom de ska ja kika Housewives nu! haha :D



ps. ja ska skaffa blogg jag med. snart. ds.

2008-08-20 @ 22:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0