Fredag/lördag ;)

Skriver om Julafton och juldagen när jag får tid ;)

Igår va jag ner på stan med pappa, Ann och Stoffe. Bakis och allt.. Sen gick jag med Sofie. Jag köpte inte så mkt, men skridskor köpte jag iaf ;D Skit braiga.. så imorse tvingade jag med Sanna att åka skridskor med mig och Sofie ;) Gick upp as tidigt så gissa om jag är trött nu. sov en timme på dagen oxå. Har inte sovit på flera dagar känns det som :p Nu på kvällen kom Emma, Kim och Sanna hit och spelade lite guitar hero och singstar.

Nyss ringde Stoffe och fråga om jag kan skjutsa han och Chrilla till kungsberget imorgon, så det blir till att gå upp tidigt igen :/ fast kul kan det nog bli. Sanna ska följa med oxå.. Sofie skulle tänka på saken :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0