Julafton och juldagen ;)

På julafton åkte jag och fixa Pärla på morgonen och sen åkte jag till Hille och gjorde mig klar och slog in lite julklappar jag inte hunnit slå in :p sen kom "farfar" en stund :) klockan 1 va vi hos mormor och morfar och åt m.m. Kalle är ju såå tråkigt så jag gick en promenad med Hera jag ;) sen hade Emmas häst smitit så vi lära åka dit mitt i allt.. sen blev det julklappsutdelning! Pucko Emma och Sanna vad jag fick av dom :p Paketen jag hade gjort va ju såå snygga ;D Sen åkte Emma och jag vidare till Andersberg, där åt vi oxdå m.m. ;)

På juldagen festade vi med Micke och hans kompisar :) Vi började ganska tidigt så vi skulle kunna gå tidigare till krogen. Vi gick till hangloose och fick stå i kö i evigheter så tillslut gav vi upp. Alla va ju så sega sen när vi gick så när jag hade gått en bit va dom borta.. va as hungrig så jag gick till mcdonalds och köpte en burgare och vatten. Såg en person jag inte ville träffa på där åsså såg jag 2 som vi träffade i hangloose kön så jag gick och satte mig med dom 2.. sen efter ett tag följde jag med dom till mc gills. Den ena betalade inträde åt mig och köpte en varsin öl åt oss ;) haha! sen ville jag bara att dom andra skulle komma å men dom gick ju knappt att få tag på, men tillslut hade Emma och Sanna hamnat på mcdonalds så jag gick dit. Sen åkte vi hem.. Stoffe kom och mötte mig vid bussen :)

Det va dom dagarna typ ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0