Lördag!

Kom precis hem från bion jag följde med Emma och Sanna på :p aa nu står det typ helt still så jag kommer inte ihåg vad den heter men "...... igen" haha! Jag ville ju nått annat men.. Åkte till stenmans först så spelade vi lite rummy ;) va 100 år sen sist och piss gick det!

Tididgare idag följde jag med pappa och Ann till valbo. Jag köpte säsong 3 och 4 av oc.. har ju bara sett säsong 1 och halva 2 men jag tror nog fan att jag måste lägga mig och börja kolla på 3an ändå ;D Är ju så jävla BRA!! Just ja, jag va upp på vinden och hämtade lite julsaker oxå. Så nu kommer det bli såå snyggt på mitt rum ;p Va lite lättare och torrare att gå upp med stege än Stoffes jävla vis.. :p

På väg till stenmans höll jag på att köra av vägen oxå ;) va snorhalt på milbostigen så bilen bara gled snett framåt ;p

Och jag vet vad jag vill bli :D lr 2 saker :p


Kommentarer
Postat av: emma

Vi hade iallafall tur med vädret -igen! ;D

2008-12-07 @ 00:07:13
Postat av: Anonym

vad vill du bli? eller vadå bli? :p

2008-12-07 @ 00:32:04
Postat av: Anonym

du kunde inte köpa mina eller :O

2008-12-07 @ 01:39:18
URL: http://llillah.blogg.se/
Postat av: Elin

Kim: dom va ju FÖR dyra ;)

2008-12-07 @ 13:33:19
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

yeah right!!!! 300kr/st.. du kunde väll ha sagt ett pris så fick du dom för de :O

2008-12-07 @ 17:30:36
URL: http://llillah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0