Snart jul!

Idag är det dagen före julafton och jag gick upp tidigt imorse så jag kunde duscha och åka till Sofie så tidigt som möjligt eftersom jag skulle med Kim och shoppa sen.. jag va hos Sofie 10 och då åkte vi till ica och dollar. Jag köpte filmer ;) Va 3 för 50, skit billigt ju :p Sen åkte vi hem till henne och åt frukost, gjorde julgodis och spela guitar hero. Jag vann varje gång vi körde på det lättaste ;) fast när vi körde på medel så vann jag bara en gång :p Sen åkte jag till mamma för hon lära ha bilen.. passade på att fixa lite med julklapparna till Emma, fast när hon kom hem fick jag inte hålla på mer så en får hon tråkig som den är.. för skylla sig själv!

Åkte till Pärla och när jag kom hem skulle vi äta pizza.. är så jävla mätt att jag kan spy! Just ja när jag skulle hoppa på bussen ropa någon mitt namn som vanligt ;) då va det Robert.. han hade julhandlat i sista sekund typ :p Så jäkla synd att dom inte fick tag på nån lokal till nyår.. hade ju vart såååå kul ;D

Igår va jag och Sofie till valbo.. hittade inget alls typ åsså hade vi rätt bråttom.

Nu har jag och Alex klätt julgranen ;) Undra vad man ska ha för kläder imorgon då.. och allt.. känns inte som det är jul imorgon lixom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0