Oj va länge sen..

de va jag skrev nå nu! Har ju så fullt upp att man inte hinner med ett piss typ :p

Helgen va ganska trevlig iaf.. i fredags på kursen va vi inne för de va sånt skitväder så vi gick igenom selens delar och så. Så jag skulle visa vad en käk va. Eftersom Ida hade tagit fram Dominos sele så fick han va visningshästen. Sanna, som va med istället för Amanda höll i honom. Jag hann inte mer än att visa hur den satt under hakan ungefär så reser sig puckohästen rätt upp i luften och gör en kullerbytta bakåt! Överkänsliga ponnyn han.

På lördagen va Emma och Sanna här och gjorde sig klara med mig inför kvällen. Vi hade som plan att åka till Michelle på halloweenfest så vi klädde oss efter det. Jag hade svart kjol och svart kort linne(typ genomskinligt lr va man säger:p) + mina röda horn och svans :p Emma och Sanna hade svarta kjolar och svarta horn iaf ;) Åkte till Sarah och förfestade, sen så skulle Michelles fest ner på stan så vi kunde inte åka dit så vi blev kvar hos Sarah. Med där va oxå Henke, Strumpan och Joel :) Senare kom oxå Danne och Stoffe. Danne blev inte långvarig, men stoffe(full som fan redan kl 7 när jag skjutsa han till s.bomhus) stanna hela kvällen. Kul hade vi :) Skulle ta sista bussen hem, men eftersom en viss sanna promt skulle prata med stoffe missa vi den så jag var tvungen att ringa pappa. han låg och sov men kom tillslut och hämta oss.

På söndagen hämta Uffe Sanna och mig så "käka" vi max.. fick inte i oss så mkt :p Så kollade vi på oc. Sen åkte vi upp till Pärla, sen vart det mer oc ;) sen åkte vi till Wilma och sen blev det mer oc ;p haha!

Nu ska jag lägga mig och kolla på förhäxad, skriver mer när jag får tid :p


Kommentarer
Postat av: sanna

wtf ni hade ändå missat bussen :p plus att jag visste inte att det var bråttom hehe

2008-11-05 @ 21:32:59
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0