10 november!!

Igårkväll åkte jag till Sofie. Vi käka max, kolla film och slappa. Såå skönt efter lördagen ;) Sov där så jag smög upp och jobbade imorse :p Vad har jag mer gjort idag då? Jag har varit på möte på travet, orättvisa skit travet, sen va jag ner till um, sen jobbade jag lite till och åkte till Pärla. Och nu har jag nyss kommit hem efter att ha varit och ätit hos Sofie :)

Snart klarat mig igenom denna skitdag! Kommer jag kunna sova alls? Jag menar igentligen är den här dagen som vilken annan som hellst! Att bara ett datum kan göra så jävla ONT!! Men förra året var den inge speciell.. va nog bara för att du va med mig!! Bara jag är med dig klarar jag allt!!

Jag älskar Simba! han är sååå jävla cooooool!! Vi sitter här och gosar ;D

Nä jag tänkte skriva till dig idag, men jag gör det imorgon istället! Imorgon kommer vara lika så..

So if you're feeling lonley, DON'T
You're the only one I ever want
I only wanna make it go
So if I love you a little more than I should

Please forgive me
I know now what I do
please forgive me
I can't stop loving you

Är så trött, så nu ska jag nog avsluta alla konverationer och lägga mig och kolla på förhäxad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0