Damp häst!

Ja, då ska vi se.. i lördas tog jag det lugnt på dagen.. Emma kom för hon hade ingen nyckel hem :p Så senare när jag va någorlunda körduglig åkte hon med mig och hämtade transporten i Hedesunda. Gick faktiskt bra :) Sen vare stress till hästarna och sen kasta i sig tacos hos mamma och gö sig klar för vi hade bestämmt(Sanna, Sarah och jag) att vi skulle träffas 4 hos Sarah, men när jag kom dit va klockan över 8 ;)

Vi satt och hade trevligt, som dagen före :) Sen gick jag ut i förväg(vi skulle till Jeanette) och träffa bland annat på Lina ;D Jag va bara ett tag hos Jeanette.. åkte typ med 20 över 11 bussen hem :p dom andra skulle ut sen.. Kom hem och Stoffe satt här med Danne å nån tjej.. både stoffe och alex va skit griniga sen! Jag la mig efter ett tag och försökte sova så gott jag kunde..

Hade klockan på rigning och åkte till Hille, där jag hade parkerat :p Hämtade Pärla och åkte in till banan. Ridvärmde henne lite och selade sedan på. Vart lite stressigt. Blev konstigt i defileringsvolten och från skritt skulle alla ut och förbi för jag ville va sist. Hann knappt ut på banan så börja hon slå som en tok. Trodde jag skulle ramla ur.. som tur va var det vatten innanför banan så där tvärnitade hon och stod still och slog så Emma kunde kuta dit och ta tag i henne. Så fick hon leda henne i defileringen och tillbax.. sen i provstarten la jag mig i rygg på Delta så då gick det bra iaf.. när vi voltade fick hon nå ryck men lugna ner sig direkt som tur va. Lat som vanligt i loppet. Vann iaf på 2.34 :p klubbmästare ;) haha!

Igår i skolan träffade jag Frida, som jag gick i samma klass som på gymnasiet.. har inte sett henne sen vi tog studenten ;) Det va trevligt. Hade bokredovisning på engelskan.. haha kunde ju ha gått bättre om man hade hunnit läsa boken :p och idag hade vi skriftlig redovisning!

Har precis kollat klart på ugly betty nu :) Just ja, igår kollade jag klart på förhäxad ;) så undra vad jag ska kolla på nu?!


Kommentarer
Postat av: Emma

desperate houseviwes så klart! ;D

2008-11-18 @ 22:44:53
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0