Helg!

Igår vakna jag tidigt :/ så jag åkte till Sofie vid 10 ;) vi spelade tvspel, åt, kolla tv, snacka, färga hår och ja, massa sånt ;D Så nu har jag iaf färgat håret brunt ;) lr aa de blev mer grått tkr jag då :p Va så jävla trött asså! Jag tog halv tolv bussen från Sofie, som va försenad så jag missa 3:an från stan fast jag sa till :@ Så jag gick till Sarah där dom satt och festade lite.. när jag skulle gå till bussen gick dom till hangloose.. mysigt att gå med mjukiskläder och vara osmikad på stan en lördagnatt asså ;) Stoffe satt oxå på den bussen :p

Så idag vakna jag typ kvart över 12, men så skulle klockan ställas tillbaka så den va en timme tidigare :p Åt frukost och gick ner med pappa och Ann på stan.. jag köpte 2 engelska böcker för det va dom ända klassikerna jag hittade(ska läsa sån på engelskan) så nu kan jag inte bestämma vilken jag ska läsa :/

Väl hemma igen så kom Anns föräldrar så vi fikade lite och sen åkte jag till Pärla.. Emma kom senare så hon åkte med mej och Pärla på en tur :) Hon va duktig i mörkret! Pärla asså ;)

Nu ska jag lägga mig och kolla på ett förhäxadavsnitt och sen sova!! :D

Ska det vara så här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0