Helt off..

Sitter hos mamma nu.. vi kollade nyss på "helt off". Emma och Sanna tvinga oss ju att va med och tävla :p skulle chansa på vilket nr han skulle dra i en kortlek.. mamma ringde och chansa på 9 och efter det sa han på tvn att det va chansat på 9 och kung så jag lära väl ringa in jag oxå då och chansa på 6.. så drog hyan 4 så jag vann ;D hahahah! en biobiljett ;p Populärt program när bara jag, mamma och teknikern på skolan ringer in ;) hahahahahhaha!!

Annars håller jag på och plannerar Sannas fest för fullt typ ;D Sov här inatt för jag skulle vara på um kl halv 9 så de va lite bråttom på morgonen :p kanske sover här inatt med.. ska skjutsa Emma till hästen nu..

Just ja.. jag tror jag tänker dricka i helgen iaf.. ska jag inte hem ikväll så kan jag lika bra vänta tills på söndag! Bra va?? ;D


Kommentarer
Postat av: Emma

vem sa åt dej att ringa in då? ;) elr jag sa ju förr iaf!

2008-10-07 @ 20:48:18
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0