Helgen typ :p

Haha.. skrev nyss till Emma och fråga om hon viste vart jag gjorde av min kamera igår på travet.. jag vet att jag hade den runt halsen när jag gick runt i regnet, men sen har jag inget minne av vart jag gjorde av den :p haha den ligger i hennes väska ;)

I lördags vakna jag hos Sara iaf.. vi åt frukost och kolla film :) jag skulle ta halv 2 bussen från henne, men den kom aldrig så jag skrev till Sara då kom hon på att dom hade bytt tider så det va bara att vänta.. den kom typ kvart över 2.. skit segt och kallt :p Så åkte jag och fixade Pärla och sen hem. Jag duschade och gjorde mig klar för jag skulle hämta mamma och Helena på travet halv 8.. dom hade vart på valla.. jag hade pratat med mamma några ggr på dagen och hon va dö full redan då ;p kvart i kom dom och jag skulle med 8 bussen från Hille så jag hann inte skjutsa hem Helena så hon följde med mamma hem och efterfestade ;)

Jag åkte till Sandviken och träffade Emelie och Sara :) vi gick till nå ställe, men Emelie hade inget legg så hon kom inte in :p Så vi stod ute och hade kul med vakten där ;) Haha, han hette Niklas tror jag :p Sara och jag gick in ett par ggr.. efter några timmar hette tydligen vakten Wessling eller nått sånt och det kände jag igen som fan.. ja då kände han ju Emil och höll på att skratta ihjäl sig när jag va den som Emil vart tillsammans med i flera år!! Skit taskigt :p Sen ringde jag till Emil och han kom dit.. sen skulle han skjutsa hem mig och direkt i bilen började jag må skit illa! Skit hemskt.. han lära stanna flera ggr :p

Blev så bara för att jag åt inget på dagen för jag trodde det skulle bli mat hemma som vanligt, men det va bara Alex som fick mat.. dkdsjkfjldnkjglknlfeklöklö tänkte skriva nått jag inte borde :p Inte äns hej då kunde man säga då.. näe men om en annan skulle bette sig så vorde det katastrof!!!!

När jag kom hem iaf så spydde jag mer och sen vet jag inte om jag somnade oxå och så för när jag sen tog mig därifrån så va klockan 3.. har i och för sig ingen aning om hur mycket den va när jag kom hem :p

Tack iaf Emil<3

Sanna!!!!!!!! jag fick precis ett telefonsamtal jag!!:@

Aja, igår vaknade jag vid halv 8 av att Ann skrek och grina och massa.. mådde fortfarande illa som fan! vid halv 10 gick jag ut för då kom pappa osså åkte vi och hämtade Pärla och åkte in till travet.. läste boxlistan direkt och vart står Pärla då? jo i ponnystallet helt själv!! Va ju några timmar tills hon skulle ut så jag hade inte mkt att göra.. satt inne med pappa och så. Sen gick jag till Pärla och då hade Emma kommit oxå :p Jag ridvärmde henne lite på rakbanan först.. hon kunde inte gå utan trippade fram och var lite tokig, men hon sprang på ganska bra ändå :p monté nästa år blire för oss ;D

Sen selade jag på henne och värmde mer.. sen va det loppet.. jag blev lite rädd att hon skulle göra nått imellan åt, men hon skötte sig faktiskt ganska bra ;) Hängde med bra första ca 800 meterna men sen orkade hon inte riktigt :p näst sist på 2.37,9 utan galopp ;)

Dyngsur va man.. genomblöta strumpor hela dagen efter att ha gått i sommarskor med hål under :p Hem kom man och fick ett surt hej med följden "har Peter pratat med dej om vart ni ska bo?".. JAG ORKAR INTE MER!!!!!! Gick och la mig halv 9..

Oj! Det blev ett långt inlägg ;)
 

Kommentarer
Postat av: sanna

sanna samtal vadå? :O

2008-10-06 @ 12:17:42
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Elin

Sanna: Om du tänker efter fattar du nog..

2008-10-06 @ 12:28:52
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ehm. alltså pappa bor ju där lika mkt...! irriterande.

2008-10-06 @ 14:14:55
Postat av: Elin

Ja precis.. :/

2008-10-06 @ 15:40:33
Postat av: emma

vars ska ni bo nu då? eller va hon nu menar..?

2008-10-06 @ 15:44:23
Postat av: Anonym

vadå måste ni flytta eller vadå? bara för att din far hjälper dig med ditt fritidsitresse? :o

2008-10-06 @ 15:49:00
Postat av: kim

va värmde du till? ;)

2008-10-08 @ 12:40:00
Postat av: Anonym

Hej!

Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingarna:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2008-10-08 @ 12:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0