Jahapp!

Nu ska jag ta och åka till skolan :/ så jag får skriva mer när jag har tid.. efter skolan är det bara att skynda sig till travet och ha kurs :/

Ända sedan för 3 veckor sedan typ, så har jag funderat på att sluta jobba dagtid på travet.. för 2 veckor sedan bestämde jag att jag ska göra det, men jag har inte hunnit gå och säga det än..
 
Så imorse när jag skulle ta ut dom så kommer det någon.. har ingen aning om vem.. chefen? har ingen aning! Aja han sa iaf att dom ska anställa någon(några?) genom kommunen så kommunen ger dom lön.. så jag istället kan jobba mer med verksamheten.. nått på dagtid sen oxå snacka han om kvällskurserna för det va ont om ledare.. hallå!! jag har hälften av kurserna och sen finns det på dom andra! Han tyckte att någon som kan så mycket som jag ska jobba mer med verksamheten.. för att mocka och fixa med hästarna kan väl alla tyckte han! Asså vi vet ju hur det har gått alla andra gånger dom anställt folk genom kommunen!!

Oktober/november skulle vara typ en övergångsperiod.. när jag ska visa dom!! Men, hallå? när? var? hur? Jag fattar noll!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

de va väl bra? fast inte nån anställd via kommunen. De funkar ju icke har de väl märkt! Skulle de inte anställa nån mer seriös? :S

2008-10-01 @ 14:34:52
Postat av: Elin

Ja lr hur det trodde jag oxå! + att jag ville sluta så dom stod där och inte viste vad dom skulle göra :p

2008-10-01 @ 21:02:30
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: Emma

U P P D A T E R A ! ! !

2008-10-04 @ 22:04:18
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0