:@

Åååh vad jag får syk på vissa..

Det är så här.. det har hänt något i Pärlas liv som gör att hon är rädd för andra hästar på banan + att dom som körde henne när hon var ung piska henne så mycket att hon inte vill springa på banan och använder man pisken så händer det ändå inget!! Pärla har skenat och slagit rejält för mig en gång på banan så tro mig JAG VET!! Så i söndags höll jag i henne dom första 800 meterna för hon ladda hela tiden och man vet aldrig vad hon tänker göra.. sen blev hon trött och jag la till pisken ett x antal gånger men som sagt DET HÄNDER INGET!! Vad är då vitsen med att sitta och piska på hästen?? det är ju bara synd om den då!! Hur fan kan du tro att jag inte kan köra min häst?? Jag känner henne!! hade det inte varit för att jag är rädd om Pärla så hade jag satt upp dig bakom henne på banan, med risken att du skulle göra dig VÄLDIGT illa för jag är 100 på att hon skulle göra något.. TRO MIG JAG VET!!!! Så kom då fan inte och säg att du skulle köra min häst bättre!! och jag skulle ALDRIG skicka med henne med dej så du får tävla henne(inte med nån annan heller, men andra fattar ju att det är nå fel med henne iaf..) fattar du inte vad som kan hända lr!!!!???

Efter att hon skötte sig i söndags kom massa fram "vad duktig hon var idag Pärla" och massa sånt, men du fattar noll och säger typ "vaddå, hon jogga ju bara".. men hallå? jag har lust att skriva idiot!!


Till den här bilden fick jag i december kommentaren "Du hård tränar väl inte redan? :O" Jag får syk på att du ska lägga dej i vad andra gör hela tiden!!

Då tyckte hon att Pärla skulle ha vintervila lr nått.. asså jag fick hem henne i september eller nått såt efter att hon hade haft vila i typ 2,5 år!!

Inte ett piss intressant men jag lär skriva av mig.. jag blir så ARG!!


Kommentarer
Postat av: kim

varför fick inte mina kommentarer vara med?

2008-10-09 @ 12:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0