....

 Hur kan allt ändras så fort? Livet, hur man känner och tänker?! Det va inte många dagar sen jag skrev att jag mådde bra.. men nu då? kan det bli värre??

Jag vet inte nått.. jag bara "lever".

Igår tävlade jag och Pärla.. skena och slog i starten, hon vill att jag ska dö hon :p men hon lugnade som tur var ner sig efter en bit.. trodde vi va diskade då så jag sakta in henne och körde sist för att inte störa dom andra, men så skriker Gina och Kevin när jag kommer förbi där dom stod, "Kör på". Men då va vi så långt efter så det va kört i alla fall.

Inatt kom Stoffe in och skulle promt ha tangentbordet.. så börja han prata om Danne va arg och om han hade skrivit till mig. Han hade sagt till stoffe vad han hade skrivit om att han ville ha stoffes mobilnummer. Och stoffe tyckte att jag skulle ha skrivit tillbax varför han va så grinig och sur eller inte gett nummret typ :p haha! Tycker om när Stoffe är normal!! Jag ska ju trotts allt stå ut med han VARJE dag :p Men blir skit arg när jag inte får sova :@

Vet inte vad jag ska skriva därför skriver jag bara nått :p händer inget intressant nu.. har nyss skrivit en av alla läxor :/ aja ska väl fortsätta med nån nu..
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså seriöst! stoffe kan liksom "bara finnas där" du behöver ju inte va upp i ha hela tiden och han inte idig. alltså ja får snart tokfel på er!!!:S

2008-09-08 @ 14:33:02
Postat av: Anonym

talaren över sa något klokt

2008-09-08 @ 20:19:54
Postat av: Elin

Emma och Sanna ni kan använda era namn :p

2008-09-08 @ 21:55:52
Postat av: Emma

HAHA! så uppenbart? nejdå, men jag är så van att mitt står automatiskt.

2008-09-08 @ 23:19:47
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0