Fullt upp lr nått ;)

Idag (lr igår kanske man säger :p) har jag jobbat och vart i skolan.. åkte hemifrån vid halv 7 och sen vare fullt upp fram till halv 3, då åkte jag till Pärla och körde henne :) sen vare bara att åka in och ha kurs, som slutar 7. Sen var jag ju bjuden på middag hos Linda så jag gick dit.. Skulle vara jag, Linda, Sofie och en Marit.. så kommer jag dit då äre ju Marit Strandberg ;) Världen är liten och blev mindre senare :p Så nu kom jag precis hem.. var grymt trevligt :) trött som satan är jag nu iaf..

Kommer nog någon bild imorgon om jag orkar och har tid ;) för nu ska jag fortsätta plannera för sannas 18års fest och sen ska jag kolla på förhäxad ;D

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0