Gårdagen :)

Ja vad gjorde jag.. jo jag va till Pärla och fixade henne. Sen var det bara att åka hem och druscha och göra sig klar fort som sjutton :) tog halv 6 bussen till mamma så skulle hon skjutsa mig och Emma till Björke eftersom vi skulle till Tony och ha överaskningsfest för Stina ;) Hon blev ganska överaskad :p Jeanette hade ju inflyttningsfest oxå så vi skulle ta en buss dit sen,jag och Emma, men dom andra fick för sig att åka "raggarbil" ner på stan så vi åkte med ;p lite trångt men det gick ;)

1.Tony, Stina mfl när hon precis kommit 2.Stina öppnar paket 3. Emma ;p

Vi hittade till henne då hon stod och skrek "ELIN, jag är själv" hahah! vi stötte ju på Emelie så vi prata lite med henne så jag hörde jeanette och gick dit men Emma var seeg :p Sanna och Sarah va ju med ner och Sanna sa att det va massa tjejer och nån kille där då.. så kommer vi upp då är det Andreas Eklund som står i dörröppningen ;D har inte träffat han på 100 år :p gick i samma klass på mellanstadiet tror jag det var :p så kom hans syster sanna upp oxå, hon var min kurselev förr ;)

Jeanette, Sanna mfl. ända bilden jag orkar ladda upp därifrån.. blev inte så många heller så :p

Senare gick vi ner och tog luft.. vilka står inte där nere då då? Jo Sanna då som var på fest våningen under oss hos Ottilia!! fatta, jag har inte träffat henne sen dom bodde i åbyggeby!! Jag fick en chock.. så jävla olik sig!!
Ottilia!
Här har vi Ottilia då!

Senare gick jag, Emma och Sanna till Max ;D sen åkte vi hem :p


Kommentarer
Postat av: Emma

där ser man ju lite att de är ottilia, men shit va olik sig hon va! :O

2008-09-28 @ 17:05:48
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Elin

Emma: Ja lr hur.. jag höll på att dö va olik sig hon va ;o

2008-09-28 @ 18:50:29
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0