Igår :)

Jag älskar min mobil ;D

Igår gjorde jag nog exakt ingenting till en början.. lr just ja. Jag åkte med pappa och Ann in till stan och gick till telia och apoteket. Lära klaga på telia eftersom Emmas nya mobil innehåller bilder på nån ful typ och sverigedemokraternas sång + en jävla porrfilm ;o Sen skrev jag till Sanna om hon skulle komma så vi kunde prata.. sen gjorde jag ingenting.

Efter några timmar när Stoffe höll på att göra sig klar så låg mitt grejs, som man har i ansiktet efter man tvättat det, på stoffes hylla i badrummet med massa taget så jag sa åt han och då blev han skit sur. Kunde inte prata med han sen för han va så grinig. Sen gick jag ut.. efter ett tag ringer mobilen. Då är det Stoffe som ringer och säger förlåt ;) Så gick jag mot Andersberg centrum och Stoffe skulle komma med moppen så åkte vi dit. Senare märkte jag att även min rakhyvel låg på hans hylla full med hår typ:@

Sen efter ett bra tag kom Sanna.. vi gick ut och satte oss på gungorna en bit bort och pratade. Sen gick jag in och åt. Efter det gick vi ut igen :) Senare åkte vi till Jeanette på fest ett tag, som btw va skit full ;D

Tack ska DU ha.. lite uppenbart kanske??

aja, jag tycker om DEJ<3
 

Kommentarer
Postat av: sanna

jeanette var full ja haha xD

2008-09-14 @ 15:47:48
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Emma

tack för inbjudan.

föresten så ska jag säga det till mamma.

2008-09-14 @ 17:56:28
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0