så..

nu ska jag försöka skriva lite :p ska snart gå och duscha ;) åå vad jobbigt det kommer bli imorgon bitti.. börjar skolan halv 9 och innan det lär jag ju ta ut dom små dryga sakerna ;p tar ju 40 min att åka dit och sen ska jag ta mej därifrån till komvux så blir till att gå upp tidigt :/

Aja vart ska jag börja? hmm.. igår jobbade jag först som vanligt sen lära jag åka till mamma för jag skulle skjutsa henne till tågstationen vid halv 1 och så lånade jag hennes bil så då åkte jag till skolan. Började kvart i 1. Kul lektion i alla fall ;) nä då men vår grupp, på pedagogiken, hade inte så mycket att göra fram till 3 då vi skulle gå och intervjua 2 chefer på restaurangen Brunnsgatan 63(?). Dan mobbade mig för att jag inte hade svarat när han hade ringt för ett par dagar sedan. Dom hade bildat en kedja så en ringde till en och den till nästa osv. Vi är 6 st i vår grupp. Eftersom han inte fick tag på mig så va det en som ingen hade ringt till heller :p Oops, mitt fel ;) men det va inte så viktigt som tur var.. haha kunde ju skratta ihjäl sig när vi satt och inte hade nått att göra ;D Sen åkte jag hem och bytte om för Sofie ringde och sa att dom inte hade tillräckligt med folk i laget så det blev spela match för min del :p sjuk och allt.. va 2 år sedan jag spela fotboll sist ;p haha! Drog dit Maria gjorde jag oxå.. så nu har jag och Maria bestämmt att vi ska börja träna med dom ;)

Idag har jag jobbat, sen körde jag min älskade underbara Pärla, en bra bit körde vi.. och lite fort ibland oxå ;D ja fattar verkligen inte varför hon inte kan få ut ur sin hjärna att man inte ska springa på banan för jävlar vad hon kan springa asså!! Men hon har ju det i generna ;) Sen blev det bråttom som fan.. 13.20 va jag på travet och skulle ge dom mat och 13.40 skulle jag vara på hälsocentralen i Andersberg + att jag skulle parkera hemma och gå, så det blev springa :p Sen hemma behöver vi ju inte tala om vad jag gjorde :p sen åkte jag med stoffe till Andersberg centrum.. livsfarligt som vanligt :p och bara för att jag säger att jag vill att han ska köra lugnt så lär han ju hålla på och göra konstiga saker, köra fort osv. :p Sen åkte jag och hämta mamma och vi åkte och tog in dom små och sen skjutsa hon hem mig.

Och var det i måndags tro, så hade Botino rullat fast igen när jag kom dit.. stackarn. vet inte hur länge han hade legat så. det är typ 5 gången han gör så. En dag så dör han väl eftersom hästar inte ska ligga på rygg..

De senaste dagarna har varit skit jobbiga för jag har inte vetat nått.. inte vad jag tycker, tänker, vill, känner och massa.. men idag har jag mått BRA som sagt var, vet inte varför.. skit konstigt :p

Nöjda nu Emma och Sanna ;D

<3Du

Kommentarer
Postat av: sanna

nu var det mycket att läsa du. skoj :) härligt att du mår bra och är glad :)

jag vill festa elin höhö

2008-09-05 @ 15:58:57
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0