Sjuk :(

Efter jag skrev tidigare åkte jag till um.. sen och fortsatte jobba. När Emma och mamma åkte ner på stan åkte jag med dom för jag skulle ha pengar av Emma och gå till apoteket.. sen blev det bråttom med bussen till skolan, men när jag satt på den kände jag att jag verkligen inte orkade.. har ju blivit förkyld igen :/ har svin ont i halsen.. hemma har jag inte gjort så mycket.. kollat på tv, suttit vid datorn. Stoffe och Danne kom förbi 2 sek och hämtade nått eller nå. Sen gick jag in och tog ett skönt bad och nu sitter jag och halvkollar på en film och myser med täcke och allt ;D


Kommentarer
Postat av: Emma

vafan är det för nåt på gång nu då? du är sjuk, fick mess av sanna att hon är sjuk o inte ska till skolan, så känner jag mig helt slut o ont i huvet men ska iaf dra mig till skolan :)

2008-09-16 @ 08:03:01
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0