Skit jobb!!

Fy fan jag hatar att vara sjuk.. har ont i halsen som satan och feber!! Skit jobbigt att somna igår.. hade tjocktröja på och allt. Somna tillslut men vakna en stund efter av att "någon" öppnar dörren men stänger igen.. senare väckte Stoffe mig och tjata om att sitta vid min dator och skulle gö nått som gick fort.. men jag sa nej ändå går han och sätter sig så då blev jag arg och sa åt han att gå ut.. skit sur blev han och sa att vi inte är kompisar mer bara för det :p

Och jävla skit jobb.. det stinker.. jag tvättar händerna 100 ggr när jag kommer hem och ändå stinker det av dom!! Och alla bara säger gör så och det måste göras och blablabla.. jag orkar inge mer!! Jag funderar seriöst på att sluta jobba där!! jag menar imorgon då.. jag jobbar från 8 till 23 då!! Hur förväntar dom sig att man ska orka?? Hade det bara vart dom små som inte luktar massa och är lättskötta hade jag lätt fortsatt men nu är det ju inte bara dom :/ Sen har jag ju kurser oxå.. jobbigt bara det när man bor en bit ifrån och lär ta bussen..

aja nu ska jag äta nått om jag kan för halsen och lägga mig i soffan och kolla på förhäxad eller nått ;)
 

Kommentarer
Postat av: Emma

du får väl ta de lugnt och ladda idag då ;)

2008-09-17 @ 10:12:27
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0