Usch och fy och blä !

Jag tycker jag inte drack mkt men inte mår jag bra lr :(

Va till Sara på fest idag.. va både kul och mindre kul. Känndes som vi inte va där länge alls.. blev litete avbrott i skrivandet nu för stoffe ringde och dryga ;) a iaf så täffa jag Emil. Det va skönt att göra det. Älskar att prata med han för han är den ända som förstår mig. Han är den ända som bryr sig känns det som iaf. Om han verkligen gör det? iaf kändes det så och ja!! Och jag kan ju inte hålla mig från att grina så klart.. pucko jag!! Jag kommer nog ångra mig som fan imon med allt jag sa, men jag hoppas du verkligen menar att du inte blev ledsen lr nått Emil för jag ångrar allt som fan. Jag mår skit pisss!! Förlåt!!

Jag älskar dej!!

Kan ju observera att jag är full när jag skriver detta! Jag "spydde" på bussen från kungsgårn till och med :p

tidigare idag va jag med pappa och Ann ner på stan.. i veckan får jag ny mobil iaf :D sen åt vi kräftor och räkor. pappa, Ann, jag och Stoffe. Men kräftorna va det tydligen nå fel på :/ skit äckligt luktade det!!

Sanna va den snälla som följde med till Sara :D Folket som va där va dom flesta folk jag inte träffat förr.. jag kände igen Godde iaf ;p tillslut när jag fick höra hans namn :p haha! han träffade vi på bussen från Åland och som kände Daniel..

nu orkar jag inte skriva mer.. fortsätter imorgon :)

2 bilder iaf ;p
 

Kommentarer
Postat av: sanna

förstår inte varför du dricker så jävla mycket om du iaf alltid ska ångra allting dagen efter. känns lite meningslöst på nåt sätt ><

2008-09-07 @ 10:51:41
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Emma

håller med sanna!



alltså. de känns sjukt fel, att emil och du inte är tillsammans mer. de känns som om nåt saknas. de är inte rätt! snälla, kan ni inte bli tillsammans igen? (a)

2008-09-07 @ 22:19:34
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0