Party helg igen ;)

Igår vare fest hos Robin och vi åkte med sista bussen till nån i anderberg.. kom hem vid 5 jag..

Idag har jag mest bara tagit det lugnt, men sen har jag festat :) Chrilla fyllde år idag :D så vi skulle festa med dom.. Stoffe ringde precis när jag hade tänkt börja dricka och Sanna kom.. då lära jag hämta Danne, chrilla mfl i sätra, så sanna fick leka med alex så länge ;) åkte förbi hos danne och hämta hans öl och sen åkte vi hit.. va här ett tag och sen åkte vi på fest i engelsberg(?) va inte där länge alls. Åkte till stan och efter många om och men gick vi till max. "Vissa" bara drog utan att säga nå :/ Sen gick jag och Sanna till stan och vänta på bussen . Då träffa vi Robin och co :) sällan han mobbas med "Haarrrrryyyy" ;p De är han som är harry men han menar mig och Danne när han säger så :p bara vi+sanna som fattar va det kmr från ;)

Jag kom igår på värsta dissen.. bara flög ur mig typ :p så jävla trovärdig ;D Sanna och jag ska köra med den hädanefter vi ;D hahahahah! fast ganska pinsamt :p

Kmr bilder från idag nån annan dag :)
 
Hatar hur han tänker, hatar hur han får mig att må, hatar hur han beter sig, hatar.. ja allt.. men varför känner jag alltid så här när jag träffar han?? ofattbart..

Men trotts allt kommer mitt hjärta alltid att tillhöra DEJ!! Nu, då och föralltid!!

Kommentarer
Postat av: sanna

haha jag fattar inte ens vad du fick det ifrån! jag dog lite när du berätta det :'D du kunde inte bara sagt nej? :D

2008-09-21 @ 12:51:30
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Elin

Nä jag vet jag är störd!! Jag kan inte säga nej ;p

2008-09-28 @ 18:55:03
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0