Skönaste vädret!!

Trevligt värre igår när vi bestämmde oss för att gå till hangloose nyktra.. eftersom det va gratis åsså hade vi bil så lämna jackorna där.. var tillslut bara jag, Emma och Sanna som gick dock :p Vart väl 5 min och sen drog vi.. pisstråkigt! innan satt vi hos mig och spela kort och käka choklad ;) vi + Kim och Sarah :)

Skönt vare iaf att kunna ta bilen när man ville idag, så åkte till Pärla vid 1 och tog en promenad med henne.. och nu måste jag duscha och göra mig klar inför kvällen.. ska vara hos stenmans kl 5 för att käka. Tror jag tar bil dit och lämnar den där så kan man åka buss dit imorgon och köra hem :) Smart jag är! ;D

Suttit ute i solen en stund har jag gjort idag oxå :D

Kommentarer
Postat av: sanna

var ju skit tråkigt på hanglose :p

2009-04-11 @ 17:50:25
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Elin

Nejje ;)

2009-04-14 @ 10:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0