Allt och inget..

Jaha vart ska jag börja? Tog bilen till stenmans i lördags.. lite sen så där, men ändå i god tid, då maten var klar typ en timme och 40 min senare än beräknat :p Sminkade mig hos stenmans. Jag och Sanna började dricka vid 6 tiden.. Emma kom vid 10 och vi tog 11 bussen ner på stan. Gick förbi Sarah en stund och sen gick vi till hangloose.

Mötte Joel, Rickard, Emma och Rebecka efter vägen :) Sen mötte vi några som sa att vi borde vända för det va inge folk där.. men efter några om och men gick vi in. Va typ som vanligt :) Drack mycket gjorde jag å :p Många man känner va ute oxå! Stod utanför i typ en evighet några.. sen gick alla och jag och Jonas gick till mcdonalds, men där va det hur mycket folk som helst så vi köpte hamburgare i den där mojen :p Sen gick vi hem till honom och sov.

Vaknade och satte oss i solen ute på taket en stund. Sen åkte jag hem och bytte om. Skrev till Micke om jag kunde hänga med dom på kvällen, då dom skulle på Goya vs Lobby, så han satte upp oss. Åkte till Åbyggeby. Skit skönt väder så Kim och jag tog en promenad med hundarna och Kim bestämde att hon skulle med på kvällen så jag ringde och satte upp henne. och sen gick Sanna med mig till Pärla :) Sån där dag man mår bra var det :) Sen efter lång väntan på sega Kim :p tog vi bilen hem till mig så jag kunde duscha och göra mig klar oxå.

Tog halv 8 bussen till stan och gick till Micke. Va han, Jonas, Matte och Mickes bror där när vi kom. Sen kom Henke och några till oxå :) Sen gick vi till Goya. Va typ skit svårt att få tag på han man skulle betala till. 5 min innan bussen skulle gå fick vi det iaf :p och på Lobby kanske det va hur tråkigt som helst! Störda vakter, tog 100 år innan man fick beställa nå och jag skulle kunna komma på hur mycket som helst. På bussen hem va jag AS trött och mådde illa! Seegt. Sen kom b-m och hämtade Kim och mig.

I måndags gjorde jag inte mkt. Åkte till Pärla mot kvällen osså skulle Emma och Sanna ha skjuts till Hille så jag stannade där en stund.

I tisdags åkte jag till Pärla på förmiddan och sen åkte jag hem och duscha på rekord tid :p åkte till Sofie och sen åkte vi och spelade vollyboll i 2 timmar med Jenny, Anders och Henke :) Jag kanske ägde i Anders och Henkes lag. 12 poäng i rad tack vare mig ;D hahaha! Ända sen jag träffade Anders första gången har han kallat mig "Blondie" och gör det än och det sjuka är att när jag är med dom kallar oxå Sofie mig det :p

Igår åkte jag till travet typ 2 timmar innan kursen börjar för att lämna in tidrapporten, så det va bara att sitta där och sega. Kursen gick som vanligt. Hur ska jag kunna skiljas från sista gruppen(om man kan kalla dom grupp, venela och malin:p).. va nog med Aron, Felicia och dom förra terminen. Jag förstår hur lärare har det asså ;p

Idag ska jag antingen inte göra nått och äta Pizza med Ann och Alex ikväll eller gå och äta med Sarah och co eftersom hon fyller år eller träna med Sofie och co.. förslag på vad jag ska välja? :p

Imorgon blir det kalas hos Sarah och på lördag hos Linda :) många som fyller nu. Nästa helg fyller jag åsså har Robin fest för han fyllt år :)

Kommer bilder sen när jag sitter vid en dator jag har bilderna på :p


Kommentarer
Postat av: rättstavarnissen

de heter ex Sarah och co.

2009-04-16 @ 20:48:52
Postat av: rättstavarnissen

det heter ex. Sarah och co.

2009-04-16 @ 20:49:42
Postat av: Elin

hahaha ursäkta! hade bråttom när jag skrev :p

2009-04-16 @ 21:53:15
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0