Blablabla typ!

ska försöka uppdatera lite nu då :p kom precis hem.. va ner på quizen med emma och natalia.. skit seeeegt, kosta 80!! men vi gick och satte oss med jonas, micke, jessica och co iaf :) kul vare sen oxå innan det kom typ tusen miljoner personer och va skit varmt och man kunde knappt gå någonstans :/ så emma och jag gick till max :p väl där så ringer henke till emma så hon går dit och mamma kom och hämta mig typ där ;p skööönt som fan ska de bli att sova iaf :)

I veckan har jag hmm.. i tisdags va jag, sofie, mattes och anders på högskolan och spela basket och vollyboll typ.. fan va jag ägde ;D haha! Åsså har jag nu 2 dagar irad tränat min lilla Pärla skit :D Älskar henne som fan! Att jag äns tvekat att ha henne kvar asså.. sen har jag gjort dom gamla vanliga sakerna typ :p vist fan, jag har inte sovit hemma sen förra fredagen :p och innan det vet jag inte ;p

Hatahatahata lr hata är ett väldigt starkt ord igentligen, men vad ska man göra då? och glömma? hur ska jag kunna? det är lättare sagt än gjort ska jag säga dej! Snälla försök förstå!

Sanna har fan rätt med vad vi alla träffar för killar :p men det är ju så konstigt.. jag har inte gjort nå alls nu och ändå är det lika som alltid! fattar inte..

Fulaste bilden, men jag har ingen som passar in och denna har väl mer lr mindre med texten att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0