Gröna Lund

Igår åkte jag med Wirran och 2 kompisar till henne till Gröna lund. Va hur varmt som helst och köerna va på minst 30 min typ överallt.. man bara längtade tills solen skulle gå ner :p Men kul va det! Jag åkte dock inte Insane, vilket Wirran gjorde ;p fick istället stå och vänta på henne i över en timme :p

Vanliga berg och dalbanan är och kommer att förbli den bästa där!

Ååååh snyggaste/hetaste killen EVER jobbar vid Insane på Gröna lund så alla vet ;p Ge mig!!!!!!

Hade grymt kul iaf.. kom hem vid 3 :p

Idag har jag varit med Natalia en stund.. va ut till Pärla och sen vare jobb.. kom hem för ett tag sen. Va en kille som va och spelade hos mig ett par ggr som jag känner igen som sjutton, men kan absolut inte komma på hur.. får nästan syk :p

Får sno bilder av Wirran imorgon.. eller aa då ska jag ju jobba och sen fira Natalia, men nån dag snart :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0